Snusmumriken

Dag 5 – Glad Midsommar!!
 

Tänk på detta barn, en midsommar 5 dagar efter operation (eller 4 om man räknar op som dag 0) innebär 0 snaps. Men man kan i alla fall sjunga med.

 

Då min familj består av nykterister så går det ingen nöd på mig. Saknar såklart att fira på riktigt med både familj och vänner, men denna operation kände jag att jag inte kunde vänta på. Ingen tid skulle vara en perfekt tid. Har förhoppningsvis flera midsommardagar att fira med dem jag tycker om.

 

Kan dagen i ära fortfarande andas genom högra näsborren! Hallelujah. Och försökte göra mig alldeles midsommar-fin och inte använda min näsblöja (kompressen). Det innebär visserligen att jag måste konstant dutta med en näsduk (fräscht) men känns så skönt att vara fri.

 

 

 Ville också bestämt försöka mig på en dusch idag, men var tvungen att erkänna mina svagheter. Mamma fick hjälpa mig upp på en pall och köra dusch den vägen. Jag verkligen underskattade känslan av att vara ren. Så skönt. 


Har även passat på att äta så mycket jag bara kan för att jag kan känna smak igen. 

 

 Det börjar arta sig, men fortfarande en Filifjonkan-näsa.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress